Lotgenoten-Centrum-Digitaal-Info-Loket

Doelgroep:

Het digitale info loket heeft als doel om lotgenoten op digitale wijze in contact te brengen met hulpverleners.

Met lotgenoten bedoelen we :

  • mensen met NAH (Niet Aangeboren Hersenletsel),
  • mensen met een chronisch ziekte, 
  • hoog-gevoelige personen
  • en mensen die lijden aan andere specifieke aandoeningen met behoefte aan begeleiding.

Met hulpverleners bedoelen we:

Iedereen die de lotgenoot een warm hart toedraagt en van toegevoegde waarde kan zijn. Dus een gesprekspartner en/of een therapeut, coach, ervaringsdeskundige. We hebben het hier over specialisten en ervaringsdeskundigen in de ruimste zin des woords. Zij stellen zich op deze site voor aan de lotgenoten incl hun competenties, expertise en ervaringen. Zie de button ‘opzoek deelnemers’ op deze site.

Hoe vindt het contact plaats tussen lotgenoot en hulpverlener?

Wil jij aan jezelf werken? Heb je behoefte aan coaching of begeleiding? Loop je vast in je dagelijks leven? Voel je je niet helemaal happy? Wil je op zoek naar de “beste versie” van jezelf? Neem dan gerust contact op met een van aangesloten deelnemers. 

Als lotgenoot  bepaal jezelf of je een persoonlijk gesprek en mogelijk een consult wenst met ‘n dienstverlener. Bepaal aan de hand van de verstrekte info onder de genoemde button welke dienstverlener het beste bij jou past. Je kunt dan een reactie achterlaten. Daarna is het eerste gesprek met hulpverlener geheel gratis. Hulpverlener neemt contact met je op.

De wijze van verdere communicatie en begeleiding incl bijbehorende afspraken vindt vervolgens in onderling overleg plaats. Dit kan bv via Videobellen of Whatsapp of een telefoongesprek of een bezoekje, etc. 

Overige links op deze site:

Via de overige buttons op deze site ontvangt u aanvullende info over o.a radio-programma NAH (button radio-uitzending-interview), over mezelf als initiatiefnemer en waarom we nu de keuze gemaakt hebben om middels een digitaal loket lotgenoten en deelnemers aan elkaar te koppelen (button …)  en over verdere ondersteuning/terugkoppeling (button Contact).